Aanmelden

Aanmelden

Onze aanmeldprocedure verloopt stapsgewijs. In stap 1 zoeken we de dekking van de verzekering voor u uit en ontvangt u per mail hierover bericht terug (check ook de junkmail voor de volledigheid). In deze mail staat een link die u kunt gebruiken om uzelf aan te melden. Bij het definitief aanmelden (stap 2) dient u ook een geldige verwijsbrief up te loaden. Ziet u af van een traject bij ons voordat u verder gaat met stap 2, dan hoeft u dat niet te laten weten en zijn er ook geen kosten aan verbonden. 

Wilt u uzelf of uw cliënt aanmelden omdat de dekking van de verzekering reeds bekend is (bijvoorbeeld omdat er een restitutiepolis is)? Dan kan dat via het aanmeldformulier. U ontvangt een uitgebreide e-mail terug. In deze e-mail staat een link om de aanmelding definitief te maken, alwaar u ook de verwijsbrief (van de huisarts of psychiater) kunt uploaden. Dat gebeurt in onze beveiligde omgeving. De verwijsbrief dus niet per post of mail aan ons sturen. De Autismespecialist is ook niet rechtstreeks bereikbaar via Zorgdomein.

Wanneer wij de aanmelding ontvangen hebben streven we ernaar om binnen een werkweek contact op te nemen om een eerste afspraak te plannen. Vanaf dit moment gaat de wachttijd in.

Na afronding van het diagnostiek en/of behandeltraject bij De Autismespecialist ontvangt u een eindverslag met daarin de diagnose en advies. Wij verstrekken dit standaard alleen aan de client zelf zodat die er zorg voor kan dragen dat dit eventueel bij derden komt.

Voor vragen of opmerkingen die u niet op onze website heeft kunnen vinden, kunt u ons natuurlijk altijd bellen op nummer 0613253100*

Mochten wij in gesprek zijn, spreek vooral in. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

* Het contact formulier invullen met uw vraag of opmerking kan ook altijd. 

Top